Thursday, January 22, 2009

Kesibukan Melanda

Huh.. Memang. Memang aku busy sikit kebelakangan ni. Tak sempat pun aku nak post kat sini. Tiap-tiap malam ada saja kerja yang nak kena buat. Banyak kerja yang ditangguh-tangguh. Biasalah kan, nama pun student mesti lah kena buat banyak kerja sket. Tapi tak tau la nanti kalo time aku kerja pun banyak kerja juga yang tertangguh. Kena buat perancangan yang teliti ni. Semalam aku mimpi yang aku dapat drive kete dengan sebegitu yakin sekali. Tak pernah aku mimpi camtuh. Maybe sebab semalam sebelum aku baca majalah Motor Trader kot. Sesaje tengok kereta idaman aku Nissan Fairlady. Hahahaha. Bila lah aku buleh memiliki kereta tersebut. Impian aku tuh. Bukan senang nak tercapai kan. tapi aku rasa tak mustahil. Tunggu lah kereta aku gegar satu Penang. Muahahahahahaha.

No comments: